Vilken vecka!

image174Hemma från sälenresan och saknar redan gänget som var där. Men framförallt skidåkningen, fy fan det är ju så underbart! Få se alla söta tjejer som jobbar i liften och sedan glida nerför backen och bara glasa helt enkelt. Varje dag så stod Christian och jag vid liften klockan 9 på morgonen direkt när de öppna. Vad gör man inte för att få den bästa skidåkningen?

Kommer sakna det så mycket!!! Nu är det bara tillbaka i vardagen igen, ta nya tag men nu har jag ju iallafall kraften att göra det! Innan jag åkte prata jag även med CSN och insåg att jag kommer nog klara året med företagsekonomi, så skönt! Sedan får man väl se vad som händer kanske blir att söka jobb i Sälen, vem vet?

Skriver mera imorrn.....Bifogar bilder då!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test