Tung förlust

Hemma igen efter en lång och rolig dag. Började dagen hos Oskar med att plugga och vi gjorde klart det i skulle göra. Marknadsföringsuppgiften blev klar riktigt nöjd med det! Nu har jag verkligen tagit tag i det här så nu får ni se upp där ute! Blev 3 timmar studerande när hände det senast, alltså effektivivt också!

Efter att ha pluggat så bar det av till gymmet där jag fick träna med delar av IFK:s a-lag, då var man ju tvungen att köra på lite extra för att visa liksom. Körde ellipsintervaller, först 10*20:40 för att få lite snabbhet och komma igång lite. Sedan blev det 4*2:1 för att få så likt 700 m som möjligt då man jobbar i 2 min och vilar lite längre, då väger det upp liksom. Avsluta med lite styrka på gymmet så jag blev riktigt nöjd med passet!

image190

Nu på kvällen har jag varit i Linköping och kollat på ishockey, LHC-Färjestad. Mitt favoritlag Färjestad förlorade tyvärr men vi fick uppleva en riktigt rolig och patetisk debatt uppe på läktaren två gubbar emellan. Deras konversation efter en situation där domaren var tvungen att kolla på målkameran om pucken var in där karlstadgubben inleder med att säga:
- Har du nånsin sett riktig hockey?!
- Ja, många gånger!
- Det märks inte. Sett i Karlstad nån gång?
- Ja en gång och det var sisat gången!
Snabbt svar från färjestad supportern:
- Nästa gång blir du portad!!

Sedan fortsatte det, med att linköpings supportern sa:
- Tufft för Färjestad att möta bättre lag!!
Då kom knäckningen från karlstadgubben:
- HUR MÅNGA SM-GULD HAR LHC?
HELT TYST..........

Men det var en bra match, en bra avslutning på dagen. Hur har eran dag varit?




image189
Uppvärmning!

image191
Nedsläpp igen då!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test