Torsdag

Idag är det lektion i Linköping och därför kommer inte jag hinna blogga speciellt mycket, tyvärr! Ska ge mig av till stan nu om bara 45 minuter för att först tvätta bilen sedan så bär det av till Linköping.

Jätte roligt, faktiskt tycker jag det äntlingen är det ett ämne som intresserar mig mycket! Marknadsföring är väldigt intressant dels för att jag gillar det och sedan för att det är så stor del av vårat samhälle idag. Jag tycker ni är lite dåliga på att på veckans babe, kom igen nu! Kom igång och rösta, nu flyttar jag upp veckans babe högst upp så att ni lättare kommer åt det.

Igång och rösta nu!!! Vad ska ni hitta på idag då?

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test