Torsdag 17 Januari 2008 22:40

Hej igen!
Har pluggat lite som vanligt sen tidigare under kvällen så körde jag två pass på World class. Först core där man tränar mage/rygg vilket var riktigt jobbigt. Såg då hur svag jag egentligen är i bålen, kanske därför jag får ont hela tiden! Borde köra mer av den träningen, jag kände mig iallafall sämst av alla som var på passet. Nästan så att jag skämdes ett tag, orkade inte göra vissa övningar. Ska börjar köra mer sånt nu så jag bygger upp mig lite mer till utomhus säsongen. Kanske lite sent, men som man brukar säga: Bättre sent än aldrig!

Efter core så var det dags för 60 min spinning och fy fan säger jag bara! Helt slut efter en fjärdedel av passet, men det var bara bita i det sura äpplet och köra. Men jag är fortfarande lite vek och kör inte hela tiden, måste jag bli bättre på! Måste lära mig och plåga mig själv annars blir jag ingen stjärna! Ett mycket bra pass att köra efter styrkan. Sedan var det bara hem att plugga, men på lördag gäller det!

Imorgon är det dags igen att träna på world class då står Bodypump på schemat, aldrig kört det tidigare men man måste prova lite nya saker!

Tränar ni något på gym?

image150
/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test