Sälenresa

Sälen om 2 dagar
Om 2 dagar så bär det av till Sälen men redan imorgon så bär det av till Linköping sedan så tar vi riktning mot Sälen på tisdag. Vi kommer att bo i Tandådalen/Hundfjället där den bästa skidåkningen finns i sälen enligt mig, kommer bli en rolig vecka. Precis packat färdigt men vissa saker hittar jag inte som vanligt när man precis har flyttat så försvinner saker. Men det löser sig alltid! I mitt goda sällskap som jag reser med ingår Tore och Krille från träningsgruppen har hört rykten om att de ska vara riktigt bra på snowboard ska bli kul och se om det stämmer! Lite taggad blir man ju att verkligen sätta dom på plats och visa vem som äger......

Längtar så till att komma fram till stugan och bara få njuta av en vecka i sälen. Det kallar jag riktig semester att bara glida i backen och ha trevligt i goda vänners lag. Samtidigt kommer lite alternativ träning lägligt nu med min skada och allt perfekt! Men innan vi är framme så väntar 6 timmar i bilen men det blir säkert bra!

Sälen här kommer vi om 2 dagar!

/M.Å


Kommentarer
Postat av: T`

Åhh vad kul med snö och skidåkning då =O :)

2008-01-20 @ 21:56:12
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test