Plugg, plugg och plugg

Ätit lite efter kvällens träning, körde ellips med intervaller 4*4:2 kändes riktigt bra hittade ett bra flyt. Har ätit min traditionella kvällsmat två tallrikar gröt med lite russin i mycket gott!

Dagen har till stor del ägnats åt att plugga inför helgens tenta och nu orkar jag inte riktigt plugga mer, får bli en vilokväll för att ta tag i det imorrn igen. Då ska vi göra klart vår uppgift och förhoppningsvis blir det redovisning av det på fredag så man får lite extra poäng till tentan. Hoppas man klarar det, men morgondagen blir tuffare då ska jag gå igenom 4 gamla tentor. Det får ta den tid det tar, kanske blir att plugga hela natten. Det lär ju bli en hel del kaffe men jag ska fan klara denna tenta!

Träningen imorrn kommer bestå av core och spinning. Core har jag aldrig kört förut så det blir kul att testa någonting nytt. Man får se det positiva i att inte kunna träna, man upptäcker ny sorts träning! Vad ska ni hitta på imorrn?

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test