Nyårsdagen 2008

Då sitter man här då, halv 12 ensam uppe hemma och ska precis gå och lägga sig. Men jag har så mycket tankar som bara cirkulerar runt i mitt huvud. Så mycket att tänka på och tycker bara synd om mig själv. Men sån egoist man är egentligen. Här sitter jag skriver om att jag inte pallar, herregud alltså!

Sedan finns det människor i världen som knappt klarar sig och ändå har jag svårt att tänka så, har så mycket jag vill uppleva och klara av. Kanske är förväntningarna på mig själv för höga som jag inte klarar av. Har du någonsin tänkt på hur vi människor fungerar? Alltså jag ska absolut inte klaga på mitt liv för jag har det underbart. Jag har underbara föräldrar och fantastiska vänner som alltid finns där för mig. Men ofta inser jag att jag inte är så tacksam som jag borde vara. Jag lever för mycket i min egna värld med löpningen och allt. Jag kom på mig själv härom dan hur mycket jag pratar om mig själv egentligen, alltså det är ganska sjukt. Jag kanske är egoist som bara ser mig själv i en cirkel och alla andra utanför, jag vet inte?

Iallafall så vill jag iallafall tacka alla mina vänner att ni finns och gör min vardag till något värdefullt! Helt underbart att få lärt känna er och få vara med er! Som t.ex. igår på nyårsafton var det hur trevligt som helst och det var en fantatisk kväll tack så mycket för det! Har så mycket jag skulle vilja säga men svårt att få fram det, men ibland förstår inte jag hur vi människor fungerar? Livet är så stort att det ofta är komplicerat och så är fallet just nu. Som man brukar säga, bara bryta ihop och ta nya tag. Imorgon väntar en ny dag med ny upplevelser och händelser! Gott folk passa på och njuta av livet och tar vara på era vänner för det kunde varit värre!!

Sov så gott!

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test