Lanzarote

Förra veckan var jag ju då på träningsläger på Lanzarote var mycket trevligt och mycket träning blev det också. En bra blandning på folk var det som åkte iväg den 4 januari med majoriteten orienterare saknade alla friidrottare! Men några roliga friidrottare var iallafall med. Fick bo med Klara, Nathalie, Oskar, Anton och Oskar i ett stort rum för 6 personer om vi inte bott i tidigare. Så varje morgon fick man se Oskar byta om och vilken upplevelse det är alltså.
Oskar blev även inspekterad av tjejerna, de blev gillade hans fötter oerhört mycket. Se bilden nedan!image147
Klara, Hanna och Nathalie inspekterar Oskars fötter, till hans stor glädje!

Ett mycket roligt rum som vi bodde i, men vi gjorde inte så mycket på kvällarna som alla tror att vi gör utan nu var det träningsläger och då var vi på rummet vid 22,30 senast! Som vanligt så fick ju jag som är minst sova ute i hallen så man hör allt ljud utanför dörren, trots detta så sov jag oerhört bra! Kan ju bero på den hårda träningen också som gjorde att man var så trött när man gick och la sig.

Under dagarna så hängde vi mest vid poolen vilket var mycket skönt men jag, Oskar och Anton gick även ett antal rundor minigolf som jag vann en gång faktiskt! Måste säga att det är väldigt roliga banor där på Club La Santa!

image148
Anton sänker en put från green.

Tiden på Lanzarote gick väldigt fort men minnena från veckan kommer alltid att finnas kvar och snart är det dags för en återträff med de som var med, blir mycket trevligt!!

image149
Delar av gänget som var med, saknar er!

Får se om det blir nått nästa år igen! :)

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test