Kattnamn

Jag behöver lite hjälp från er läsare. Jag ska döpa mina katter som är 6 stycken men kan inte komma på vad de ska heta. Skulle ni kunna hjälpa mig med detta? Jag vill att dom ska ha namn från olika serier och har därför valt att döpa en av katterna till Bart men resterande 5 kommer jag inte på nått namn till.....

Need help with this! Lämna gärna erat bidrag på åsikter så får vi se vad jag döper dom till.

image172
Här har vi Bart till höger!
image173
Nyfikna katter behöver namn!

/M.Å

Kommentarer
Postat av: T`

SMilla, ella haha jag e så dålig ;D , Rita kanske ;D like my petrat ;D

2008-01-22 @ 09:56:50
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Anonym

Chandler(vänner), Frasier, T-bone (Fraiser),Cosmo(Seinfeld).....

2008-01-27 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test