Hänt mycket

Det var ett tag sen jag bloggade har varit lite annat som kommit imellan, skolan tar väldigt mycket tid skulle man lätt kunna säga! Tenta dags på lördag igen och denna gång gäller det Kalkylering och budgetering som är väldigt intressant, som alla säger. Men det gäller att man ligger i och denna vecka har jag pluggat varje dag 4 timmar i snitt, att jag inte gjorde det från början. Mer klarar jag inte då kan jag inte koncentrera mig. Måste hitta något bra sätt att läsa på, några tips? Hur studerar du? Några tips till oss andra?

Nu är det snart dags för träning, ska skriva lite mer om Lanzarote resan senare......

Ta hand om er!

/M.Å

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test