Godmorgon!

Lördag 19 Januari stårdet i kalendern och då är det dags för tenta i kalkylering och budgetering. Jag har pluggat rätt mycket till detta men nu får det vara slut nu går jag på det jag lärt mig och hoppas att jag klarar det. Jag ska åtminstonde göra mitt bästa!Mer kan man ju inte göra......

Dagen kommer nog gå till att vänta på att få åka till Linköping och skriva av sig det man har lärt sig under kursens gång, sedan är det bara hålla tummarna för att man får G. Fick ju en bra start igår med att ta mina första hp-Poäng i och med att vi blev godkända i vår inlämningsuppgift, äntligen!!

En bra kick inför dagen nu jävlar gäller det. Som vanligt på lördagar så ska jag idag lägga ut lite bra musik som ni kan digga till när ni besöker min blogg. Detta ska bli ett kommande inslag varje lördag, en lista på 5 riktigt bra låtar!

Min dag=Tenta och vad ska du göra?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test