Djupt igen

Kände bara för att skriva av mig lite just nu. Har hänt så mycket den sista tiden måste jag säga. Jag hoppar på en utbildning på Linköpings Universitet i hopp om att den ska passa mig men inser ganska tidigt att det kommer bli jobbigt det här! Nu sitter man här med 3 tentor skrivna och 3 tentor underkända, helt värdelöst faktiskt!
Men nu får jag ta tag i det här och lösa det, men det skulle kunna vara värre! Jag har en underbar familj och helt underbara vänner som alltid finns där för mig och jag hoppas att även dem tycker samma sak om mig....
Det kan ju inte jag svara på men jag försöker iallafall vara det.

Sen det här med att vara skadad, liksom jag satt där i höstas och pratade om att inte överbelasta kroppen igen som jag gjorde för 2 år sedan. Nu sitter jag i samma position igen, det är tur att det finns gym som man kan köra rehab på med andra som tränar annars skulle det vara segt. Just nu känns inte livet så ljust kan jag inte säga men man får njuta av de stunderna man får ibland. Då går även en tanke till de som har det värre än mig, usch då ska inte jag sitta här och klaga. Men just nu så känns det bara hopplöst! Allt jag gör i skolan går åt helvete känns det som men jag försöker verkligen ta tag i det!!!

Aja, man får tacka alla som finns där för en iallafall TACK MINA KÄRA VÄNNER!!! NI ÄR UNDERBARA!!!

Kom ihåg en mottot i livet "Njut av livet, man lever bara en gång!"

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test