Dagens låt

Lägger ut en mycket fin låt så här på fredag eftermiddan. Snart slutar folk jobbet för en skön helg igen. Min helg kommer vara tuff med tenta imorrn, men men ska inte klaga kunde vara värre!
Här kommer iallafall The Fray med "How to save a life", vad tycker ni?



Denna låt får mig att tänka på min farmor som gick bort förra året, 31/12 2006. Saknar henne för varje dag som går. Minns så väl när jag hade köpt ett ljus till henne när hon låg på sjukhuset och var jätte dålig. Farmor betydde oerhört mycket för mig hon stötta mig vad jag än gjorde! På ljuset som jag har kvar på mitt rum står det "Gud kunde inte finnas överallt, så han skapade Dig". Ibland brukar jag tända det och ägna en stund åt att minnas. Sedan känns det bättre......

Njut av låten!

/M.Å

Kommentarer
Postat av: karin

datumet stämmer väl inte :/ är det inte 31/12 2006 ?

2008-01-18 @ 16:52:04
Postat av: Anonym

lr typ 1:a januari 2007... iaf vad jag har fått höra.

2008-01-19 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test