Bodypump

Var och körde bodypump på World class idag och det var riktigt jobbigt det också! Känner ju att jag är ganska svag på vissa partier i kropp som behöver byggas upp helt klart. Igår fick jag känna på att jag är svag i bålen och det är nog en bidragande orsak till att jag får ont. Idag på bodypump kände jag att som Peter sagt är jag svag i framlåret. Det är något som jag behöver bygga upp nu under försäsongen. Då kanske jag blir av med det onda som jag har i knäet, det kändes mycket bättre i knäet igår efter spinningen och det är ju mycket bra!

En sak till jag tänkt på är att jag bara är van vid att träna med vissa kompisar och när jag tränar med andra så blir jag lite mer tillbakadragen så jag tror nog att detta med gruppträning är bra på flera sätt! Man kommer delvis ut och träffar mer folk och man får väldigt bra träning. Nu fattar jag varför så många tränar på detta sätt!!
Tränar du på gym? Gruppträning kanske?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test