Äntligen över

Sitter hos Oskar och väntar på att mina kusiner ska hämta mig så jag kommer hem på något sätt eftersom att mina föräldrar vill spara bensin vilket är bra, men trist att vänta. Äntligen så har jag skrivit tentan i Kalkylering och budgeterin men vi får väl se hur det går. Pratade med läraren efteråt och han hoppades på att så många som möjligt klarade tentan nu första gången. Hoppas jag är en utav dom som gör det. Bara hålla tummarna för det nu!

Ännu en lördag kväll och jag ska bara vara hemma. Inte så roligt heller kanske men jag har iallafall en uppgift som ska göras ikväll. Lägga ut en lista på mina topp 5 låtar denna vecka som jag lovat. Med tanke på att jag är hemma ikväll är lite med att jag laddar inför sälen resan som väntar bakom hörnet. På tisdag bär det av till sälen och det blir mycket trevligt! Vad ska ni hitta på denna lördag?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test