31 Januari 2008

Går till historien som en väldigt händelserik dag. Dels har jag varit duktig och tvättat bilen så nu är den riktig ren ett tag iallafall, lite jobbigt när man bor på landet. Var inne i stan skapligt för att tvätta bilen så jag fick äta lite mat i bilen medans jag väntade på campusbussen för att få en resa till lektion. Och vilken lektion det blev då, diskussion i hela 4 timmar. Vi diskuterade marknadsföring mycket intressant, jag tror jag börjar hitta det jag är intresserad av och vill jobba med i framtiden. Tänk att få jobba som marknadsförare sedan, oj oj, det skulle vara riktigt roligt!
Efter att ha varit på lektion så var det dags för träning igen som vanligt varje dag och körde ellips med Oskar och sedan blev det styrka och där börjar det kännas riktigt bra måste jag säga. Blir bara starkare och starkare känner faktiskt att det ger resultat den träning jag lagt ner men det tycker tydligen inte vissa är bra träning?! Ibland fattar jag inte, all den tid jag lägger ner på träning så får man bara höra att man gör fel. Alltså börjar tappa lite lust på detta nu borde stå upp för min sak och sköta det själv! Måste bli till en förändring snart börjar tröttna, kanske märks, men jag visar ingenting! Så trött på att jag är så feg!!!
Aja, man måste väl se det positiva i allting så det är väl bara leva vidare så får tiden utvisa hur det går med allting....Mer kan man ju inte göra just nu!

Nu ska jag hoppa i säng för imorrn ska jag plugga väldigt mycket så gäller att vara pigg!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test