2 januari 2008

Idag har det varit fullt upp igen, vilket är kul ibland. Vaknade vid 10 och åt lite frukost sedan såg jag två avsnitt av One Tree Hill innan det var dags att hämta Hanna i Östra Husby.

Kom i tid för en gångs skull och Hanna var väldigt chockad, men som sagt jag ska bättra mig i år på att komma i tid till bestämda möten etc. Alltid trevligt att träffa Hanna visserligen ska ju vi åka till Lanzarote om 2 dagar men ändå, alltid kul oavsett det. Är så glad över att Johan och hon är tillsammans igen, glädjande att gruppen håller ihop! :) Mycket trevligt, hada varit kul om han också skulle med till Lanzarote.

Efter att Hanna och jag ätit lite god pizza och jag visat henne runt här hemma så åkte vi inåt stan där jag skulle växla pengar men påvägen så plockade vi upp min kära kusin Karin. Vi diskuterade då Andra Avenyn som måste vara den bästa svenska serien tycker jag! En händelserik dag kan man kort sammanfatta det, vad har ni gjort idag?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test