Träning, comeback

Japp, det är sant. Nu ska jag ut och jogga en rund får se hur det går. Bara att hålla tummarna för att det går bra nu så jag kan komma tillbaka någon gång! Så tråkigt att vara skadad. Tänk att få komma tillbaka och visa de andra att jag verkligen kan springa bra! Vi får se....Skriver hur det gick sen!

/M.Å

Update 15:18
Tillbaka efter passet och det kändes faktiskt riktigt bra förrutom när jag pressar mig lite i högrefarter men då får jag se till att inte göra det nu i början! Jag ska verkligen jobba för att komma tillbaka men inomhus säsongen är ju långt borta för mig nu, får ta sikte på utomhus istället. Om jag inte blir i kanonform för då ställer jag ju upp i IJSM och krossar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test