Shoppingtips

Nu har jag flummat iväg helt i min jakt på nya kläder. Önskar att jag hade någon underbar flickvän att köpa lite kläder till också. Finns så mycket att välja på för er tjejer. Jag är inne på nelly.com och kollar på lite snygga kläder. Finns ju hur mycket som helst att välja på! Men jag ska inte klaga som kille nu, finns mycket för oss också men mer för tjejer. Har även upptäckt en hög intressant sida där man kan tjäna mycket pengar på genom att handla där. Ni kanske har besökt sidan: Haburi finns ju mängder av snygga kläder!
Har lite mer tips på sidor som går att besöka för att hitta fina kläder:
Zoovillage
Haburi
H&M
Ovan är blandat sen finns det ju mer för er tjejer:
Nelly
Halens

Ja det finns ju en hel del att välja på! Men jag hitta den en tröja på haburi, vad tycker ni om den?
image210

/M.Å









Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Läste jag rätt, köpa till? Ja well, here I am! ;)
Att ha en kille som köper saker till en måste vara förträffligt :)

2008-02-02 @ 19:43:17
URL: http://mentalabuse.blogg.se
Postat av: Marcus Å

Japp, du läste rätt! :)

2008-02-02 @ 19:47:33
URL: http://bmaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test