Morrn...

Söndag idag då och det snöar ute. Ska gå ut och ta lite bilder snart så får ni se hur vädret är här ute på vikbolandet, en bit utanför Norrköping. Söndag brukar man ju kalla för ångestdagen då man bara går och väntar på en ny vecka, men så ser inte jag det. Observera att jag är uppe tidigt idag igen för att få ut så mycket som möjligt av dagen. Man hinner mycket mera när man går upp på morgonen och hittar på någonting. Ganska logiskt så blir dagarna längre....Brukar ni sova ut på helgerna? Aja, idag ska min mor och jag ta tag i det vi skulle gjort igår, kolla efter utbildningar till hösten här. Sedan ska väl jag plugga lite också. För mig blir det ingen träning idag tyvärr, känner att jag måste vila lite nu kanske släpper då? Aja, nu ska jag göra mig i ordning med en härlig dusch, vad ska ni hitta på idag?

/M.Å

Ps. Idag avslutas veckans babe passa på att rösta, Megan Fox eller Jessica Alba .Ds

image193
Jessica Alba

image192
Megan Fox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test