Let's dance = skämt

Jag håller inte med resten av Sverige känns det som. Blir så himla arg när de visar Let's Dance nu igen jag tycker det är så larvigt! Hur kan så många kolla på detta program sen också. Liksom de ska lära sig dansa hur intressant är det liksom? Fattar ingenting, idag går det ju visa vad som helst tydligen! En sak jag reagerar oerhört mycket över är att Tony Rikardsson är med. Jag såg honom som en hård idrottare men va fan sysslar han med nu? Hur kan han sjunka så lågt att vara med i ett jävla larv program!!!

Säger bara usch för detta program. Kommer säkert få mycket skit för att jag skriver detta nu, men då tar jag skiten för det. Personligen anser jag att det är sjukt att Tv4 kan göra vilket skit som helst och det lockar mycket tittare. Jag funderar på att starta en grupp med namnet "Våga Vägra Let's Dance". Får jag någon med mig?

/M.Å

image209

Kommentarer
Postat av: karin

jag älskar let´s dance :D

2008-02-03 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test