Dream on, dream on....

Inte mycket bloggande idag, har inte riktigt haft lust att skriva någonting är helt inne i andra tankar just nu. Alltså det är helt sjukt hur mycket tankar och funderingar man kan ha. Jag funderar på allt som komma skall allt från tentor till middagar och annat skoj. Är jobbigt att vara en sån drömmare ibland faktiskt, kolla bara på JD i Scrubs han är ju bara för cool. Jag är nog lite som honom drömmer mig ofta bort till andra platser, ja jag drömmer nog väldigt ofta tror jag. Som nu t.ex. drömmer jag om vad jag ska skriva för att få er att läsa, hm.....

image159
Vad har vi gemensamt? Vi är drömmare!

Idag har jag varit på biblioteket och studerat företagsekonomi, extern redovisning, visst låter det väl roligt. Faktiskt så har jag upptäckt att det är ganska intressant! Men jag har ju tenta på lördag så det är lite stressigt. Vill verkligen klara den men vill lära mig detta ordentligt också för hela kursen bygger på detta. Jag har även shoppat lite nya kläder som jag tänkte lägga ut sen. Men nu ska jag göra lite goda pannkakor som jag kan äta upp när jag ska se andra avenyn som är ikväll, eller det blir nog innan. Sen har jag även bokat tid med SYO så jag kan planera min framtid, jippi!!

Hur har eran måndag varit?

image222

/M.Å

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: vi får hoppas så, tack :D

2008-02-04 @ 21:34:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test