Börja, börja leva nån gång!

Vad duktig jag har varit hittills idag. Först plockat i ordning i mitt rum gjort en uppgift av plugget och sedan även städat lite i vardagsrummet. Det tycker jag är mycket duktigt! Nu sitter jag och slappar framför datorn. Har även beställt lite nya kanaler till tv:n nu har vi ju bara 1,2 och tv4 känns det som, vi har ju alla gratiskanaler också. Men men nu blir det canal + och annat bra!! Underbart! Sitter just nu och väntar på att få prata med Emma från gbg igen, mycket trevligt tjej det där! Men vi får se när hon hör av sig om hon gör det....
Just nu lyssnar jag på Hästpojken riktigt bra musik faktiskt!!
Har ni haft en bra dag hittills?

image217

Var inne och kollade förut på lite vimmel på stureplan.se och hittade Agnes Carlsson, söt som vanligt!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test