Äntligen helg

Då var det äntligen lördag igen och jag är uppe tidigt för en gångsskull. Jag är imponerad av mig själv faktiskt att jag hoppar redan vid 9 och äter frukost med min mor och far. Det var länge sedan jag gjorde det, men jag måste ta tag i det här nu och hitta på nått vettigt om dagarna. Idag ska min mor och jag planera lite vad man kan hitta på i framtiden sedan måste jag även plugga. Oerhört kul på en lördag, eller inte! Ska även ut och springa ett varv idag. Det är också lite äntligen faktiskt, har inte kunnat göra det på två veckor ungefär har den här skadan som bara ska släppa först. Men jag ångrar lite det jag skrev om att allt var åt helvete med allt. Jag tycker faktiskt inte så men med att vara skadad så går jag ner mig oerhört mycket och bara öser ut kritik över allt och alla. Men jag tycker min tränare Peter Holgersson är den bästa tränaren jag haft inom idrotten. Då har jag hållt på med olika sporter men han bryr sig verkligen och han har kunskap om det han pratar om. Det är ju faktiskt han som har gjort att jag står där jag är idag. Att vara topp-10 i Sverige i P19 är ju faktiskt riktigt bra enligt mig. Speciellt med tanke på att jag inte har hållt på så länge. Så bra skulle jag aldrig kunna bli om jag hade fortsatt med fotbollen, men då hade jag inte heller haft så tuffa träningar. Men ska man bli bra får man lida lite för det!
Vad ska ni hitta på idag?

/M.Å

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test