Älskar verkligen att shoppa!

Sitter hemma och kollar runt lite på olika sidor. Just nu är jag inne på hm.se och ögonshoppar lite om man kan säga så. Kollar ut lite kläder som man kan köpa när man ska in till stan. Behöver skaffa mig lite nya kläder verkligen! Har kört runt på samma nu hela vintern känns det som. Men jag byter inte stil utan jag kollar mest ut koftor som jag älskar att använda som ni kanske har sett. Men just nu är jag inne på en ny skjorta som går att använda till vardagen. Skulle jag bara ha lite mer pengar så skulle jag shoppa på men tyvärr är ju inte fallet så.

Man får klara sig på det lilla man har, går alltid att lösa det! Men jag älskar verkligen shopping, usch skulle kunna spendera alla mina pengar på kläder! Så underbart, men jag är väldigt kräsen med vad jag köper också så det tar sin lilla tid det också. Gillar du också att shoppa och ta god tid på dig?

/M.Å

image208

Kommentarer
Postat av: Karina

Nuförtiden och om jag har pengar så ja! Jag har legat på sparlåga i drygt ett halvår och nu när jag gick på stan och skulle köpa något billigt på rean så insåg jag att jag hade blivit jättepetig och kräsen! Jag som gärna shoppade minst en gång i veckan förut och köpte saker bara för att. Aja, plånbooken tackar och bockar :) Hoppas att du hittar något fint på shoppingjakten.

2008-02-02 @ 12:59:48
URL: http://fager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test