Vänner för alltid....

Sitter här hemma och kikar på Navy CIS, riktigt kul att göra, i köket sitter min kusin Eddy och spelar Sims 2. Det tycker han är roligt. Ikväll gör jag äntlingen comeback på träningen, skönt att få träffa alla igen, men det är som jag har saknat under resan speciellt mycket.

Oskar är en av mina bästa kompisar och jag kommer aldrig svika honom! Vi träffas varje dag, på träningar och i skolan. Har aldrig träffat en person som är så öppen och glad som han är. Ska bli så skönt att träffa honom ikväll igen. Visst, det låter lite gay, men vill bara visa hur tacksam jag är för att ha lärt känna dig, call it partner for life.

Tur att jag har honom för då har man nån att umgås med tråkiga stunder, har flera såna kompisar, men inte en som har så bra på löpning som han är! Idag har jag funderat väldigt mycket på en mängd olika saker, skolan och så. Men framförallt att jag saknar att ha en underbar flickvän som man bara kan umgås med, är så less på att vara ensam nu. :(

Att vara singel är som att vara en fågel utan hem, man bara irrar omkring. Vilket är väldigt jobbigt!


Dom små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord
Jag fick chansen, du gav mig chansen
men nu är det för sent
Nu är det för sent


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag saknade dig också kompis!! Om du tycker om mig så mycket så tycker jag att du kan ge mig lite insider tips om tävlingen :-P

2007-10-19 @ 13:36:49
Postat av: Anna

hatar attvara singel...

2007-10-20 @ 21:50:24
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test