Välkomna tillbaka IFK!

Nu är vi äntlingen tillbaka i allsvenskan, som vi har väntat! Alla som har tvivlat på IFK Norrköping i år har fått svar på tal, vi är hemma! Jag som själv haft årskort på parken under alla dessa år har tidigare år sett varje hemmamatch. I år har jag varit lite lat och låtit min träning gå före men efter att ha suttit på parken i 4 år och sett hur dåliga dom har varit mellan åt, tröttnar också. Men nu när dom är tillbaka så känns det helt underbart!!!

Laget i mitt hjärta är och kommer alltid att vara IFK Norrköping det kan inget ändra på, jag står upp för mitt lag. Nästa år kanske kommer bli ett tufft år i allsvenskan tror många men ska jag vara ärlig så tror jag vi kommer klara oss bra för med den truppen som finns så finns stor potential, det kan faktiskt räcka långt. SM-guld är att ta i men att ligga i mitten och hänga kvar är ingen tuff uppgift, för kolla på allsvenskan idag, vilka lag har vi? IFK kommer få kriga mot lag som Trelleborg, Örebro och GAIS i botten och det är inga bra lag vill jag påstå. Dessa lag kan IFK krossa bara man har en bra dag, jag vet det är lätt att säga men ni kommer få se nästa år vad jag menar.

Vilket lag tror du vinner allsvenskan nästa år? Och hur tror du det kommer gå i nästa års allsvenska när vår stolthet är tillbaka?

Nu ska jag hoppa i säng, ha det gött!

//M.Å

image70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test