"Vad fan är v-hjul?!"

Ja, en väldigt rolig kommentar som Jimmy fällde i helgen i nyktert tillstånd. Jag som trodde att han kunde mycket om bilar etc. Men så var tydlingen inte fallet, vilket missräkning. Situationen var följande:
Vi sitter i Björn och Linas kök och läser tidningen, Jimmy läser tidningen. Jag ber honom kolla om det finns några bilar som man kan köpa. Det är då kommentaren kommer, han kollar på en bil så står det "V-hjul ingår."
Jimmy säger högt och tydligt,
-Här finns en bra v-hjul ingår, vad nu fan det är?!

Tystnade sprider sig i rummer och jag frågar,
- Vad sa du??
-V-hjul, va fan är det?

Ja, jag undrar vad det kan vara.....notera att han var nykter!

Frågan, vet ni vad v-hjul är?

image82
Jimmy tar reda på den stora frågan, v-hjul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test