Tenta och IKEA

Nyss hemkommen från Linköping där jag skrev min första tenta och gjorde ett besök på IKEA. Om vi börjar med tentan så fick jag hoppa upp vid 6,00 för att äta frukost och klä på mig för att sedan åka med Alf till Universitet för att skriva tenta i extern redovisning. Påvägen dit så missade vi såklart avfarten och fick åka i typ 15 km för att kunna vända och höll då på att missa tiden. Väl framme så kom vi in och satte igång med arbetet, men det var riktigt svårt speciellt efter förutsättningarna. Men det kändes ändå bra att ha varit där och sett hur allting går till och hur tenta ser ut, lite skillnad mot gymnasiet.

Runt 11-tiden lämnade jag in mitt och lämnade universitet för ett besök på IKEA där möbler till landet skulle inhandlas med mor och far. Riktigt trevligt och vi hittade en hel del roliga saker. Jag tror det kommer bli riktigt bra där ute sen! Jag inhandlade ett nytt överkast och en ny garderob, nöjd med inköpen.

Nu blir det avnjuta en god kopp kaffe och invänta kvällen, för idag ska det firas att IFK Norrköping är tillbaka i allsvenskan! Vad har ni gjort idag?

 
Kaffe gott!!                 Pappa i väntan på att göra av med pengar.

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test