Soldaten har lamnat, bilder.....

Nu har var kara soldat lamnat oss och nu far Bjorn och jag klara oss sjalva. Vad har da hant sen sist vi skrev, jo vi har varit pa hockey och festat, riktigt trevligt.

Fredag borjade med att vi vaknade till lite pa morgonen genom att ta en promenad runt Lab, skont faktiskt efter min harda match som jag gick mot Matej dagen innan. Sedan bara det av pa hockey ocksa det valdigt kul men manga av oss, typ alla, var oerhort trotta.

Efter hockeyn hem och ata lite god mat som Matejs mamma hade gjort at oss, sedan gora sig ordning for utgang i bratislava till Dopler som vi spanat in pa internet tidigare, nu fick vi besoka det. Roligt stalle dar man fick som typ en klocka som man fick bestalla med och sedan betala med nar man gick hem. Sant borde vi ha i Sverige ocksa.....

Efter besoket pa dopler sa akte vi med var buss med Lukas igenom mcdrive, ett kul minne fran slovakien som vi sent kommer glomma.

Idag vakna vi upp vid 12-tiden och da bar det av till bratislava for att lamna soldaten, Henrik pa flygplatsen for hemresa, vi kommer sakna dig!!!

Ikvall ar det dags for annu en fest, men denna gang privatfest som vi ser framemot och Bjorn och jag har laddat upp med champagne for att visa som bestammer :D

Har nedan kommer antlingen bilderna, allt for denna gang,

Ha det bra!


Lukas och Henrik ar pa g





 
Bjorn och jag ser pigga ut


Henrik ater lite god mat.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... Björn, va de inte du som "inte skulle dricka så mkt" haha...

2007-10-13 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test