Självgod....

Ibland förstår jag inte vissa som är alldeles för självgoda och älskar att prata om sig själv hela tiden med andra, ibland räcker faktiskt det! Självgod är något negativt i min öron. Visserligen är min gren friidrott en idividuell idrott men ibland så måste man också tänka på andra. Tävlar man i samma klubb så tycker inte jag att man gör inte vissa saker mot lagkompisar men vissa gör tydlingen det?!

Syftar såklart till JSM-finalen i Uddevalla där jag hade ett fint flyt och låg med i klungan och kände att inför sista varvet så kan jag öka, men blir då helt inlåst av en lagkompis. Jag ska inte klaga utan det hör till sporten men VI tävlar för samma klubb, då gör man inte så!

Det är inte första gången utan på terräng-SM så sprang Nyman bättre och blev tacklad under hela loppet av Marcus G och vid mål så uppstår en dispyt om att Nyman fuskat. Så gör man inte heller tycker inte jag, vi är i samma klubb och det ska förena oss inte splittra oss, så skärpning!

/M.Å

Kommentarer
Postat av: KimJ

fin blogg.. Ha en skön måndag! Kram KimJ

2007-10-29 @ 12:27:59
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Kenny

Löpa är inge sport ;-)

2007-11-01 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test