Rolig resa, ma jag saga....

Tjena pa er alla, Marcus tillbaka bakom tangenterna och forsoker gora mitt basta for er lasare om var underbara resa som vi ar pa i Slovakien.

Nu har vi haft tva dagar med ol pa schemat och idag ar det da dags for ett besok pa disco. Jag tankte ge er en aterblick av vad som hant under dagarna som gatt, med borjan pa onsdag.

Onsdag, vi kom ner till slovakien och besokte direkt en bar och blev ensamna kvar efter ett antal vodka glas och ett antal ol glas. Kom hem rejalt trott och somna nastan direkt, atminstonde vissa av oss. En hard forsta dag maste jag saga. Matchen mellan sverige och slovakien i att dricka slutade efter forsta kvallen oavgjort.

Torsdag, shopping pa dan och sevardheter i Bratislava, jag fixade aven till haret. Pa kvallen blev det forst ett barbesok med en sjukt vacker servitris, alla titta forutom Bjorn som tankte pa Lina. Denna dan var det jag som fick ga en tuff match mot Matej och jag gjorde det ganska bra men forlora, inte ovantat. Dagena avslutades med en dusch dar jag forovrigt somnade till lite. En trevlig dag.....

Nu ska vi ivag, men nar vi har mer tid kommer bilder,

Hejda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test