Real Hanna Keiser 2....

Jaha, onsdag igen och det är dags för en ny presentation av min kära vän Hanna Keiser. Förra vecka fick vi ju lära känna Nörd-Hanna som inte vågade lämna lektionen....
Denna vecka är det dags för en ny sida av Hanna som ni kanske känner eller inte känner. Nu över till veckans presentation.

Hanna flyttade från löpargymnasiet till vår stad, Norrköping och jag kände inte riktigt henne men lärde känna henne. Bjöd henne på en fest på firmafest och som hon gick in för det. Hon drack och hon drack och hon stupade. Festen började vid 18-tiden och vid 23-tiden så var Hanna helt borta......Fick ett telefonsamtal från en vän att hon var borta och låg i en konteiner, jag fick en chock. Shit vad har jag gjort!! Hittade då Hanna liggandes på asfalten, fick ju då ta hand om henne vilket jag gjorde, men Hanna denna veckan är......

PARTY-Hanna!!

Nästa vecka presenteras nästa avsnitt av Real Hanna Keiser....Vi avslutar med en bild!

image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test