Plugg

Idag vakna man upp i sitt moderland Sverige för en ny underbar dag, solen sken och vädret var perfekt. Första tanken jag hade när jag vaknade var "Usch, jag sover lite till". Men jag tog tag i dagen redan från klockan 9. Åt lite svensk frukost som för mig består av 2 smörgåsar, 1 tallrik fil och 1 glas juice. Oerhört gott, det är det bästa jag vet med dagarna att äta en god frukost.

Sedan bar det iväg till stan för att ta reda på priser om en ny mobil så det har jag räknat på hela dagen efter det, fram och tillbaka, vilket kan vara mest lönsamt? Några tips?

Duktig har man också varit, satt på campus här i norrköping i 2 timmar(!) och plugga. Kom på igår när jag kom hemma att det endast är 9 dagar kvar till tentan, det kommer skita sig! Nu sitter man här hemma på sitt rum igen och funderar på att besöka mina kusiner ett varv och lämna lite presenter.

//Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test