Lördag kväll...

En lugn lördag kväll, är fortfarande helt slut efter resan, fattar inte när jag kommer komma tillbaka i vanlig form. Jag som alltid är så pigg och glad, nu är jag sliten och trött! Men får väl se det positiva i det hela vi hade kul....

Sitter och tittar lite på min samling från slovakien med olika ölsorter, alltså glasunderlägg som vi snodde med oss från vistelsen i Slovakien. Skulle man göra det i Sverige är det ju stöld, men vi är rika svenskar så vi gör som vi vill.

Idag blev det även en hel del pluggande, hade planerat att plugga i typ 2 timmar kanske men det blev nästa dubbla fyra timmar, men nu är vi iallafall klara med skiten iallafall nästan, bara 3 saker kvar, jippi!!

Någon som såg på Svensson, svensson ikväll? Vad tyckte ni om dagens avsnitt?

 
Nya kläder                Raggmunk gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

raggmunk = mums

2007-10-20 @ 22:06:17
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till bmaberg: Japp, jag hittade maskrosen ute nu.

2007-10-20 @ 22:36:11
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test