Godmorgon världen!

Lördagen har kommit och det är dags för ännu en dag med pluggande, låter oerhört kul. Ska snart fara ner på stan och hämta min nya mobil men först ska jag göra i ordning lite i rummet som inte ser så bra ut.
I eftermiddag bär det av till vårat nya hus som vi renoverar som vi flyttar till i slutet av november men jag ska börja möblera mitt nya rum nästa vecka är tänkt. Så då vill jag ha lite hjälp med hur jag ska ställa möblerna.

Idag är det även gårdsstädning kanske bör hjälpa till där. Någon som såg senaste Boston Tea Party? Leif GW Persson var gäst, det får ni inte missa, surf genast in på http://www.kanal5.se/ och kolla på senaste avsnittet, så sjukt bra! Vill även tips om en annan rolig sak som ni kan se nedan.


Kommentarer
Postat av: jimmy

hehe ja leif gw va klockren ju:P

2007-10-20 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test