Godmorgon, det är fredag!

Äntlingen fredag, sista dagen på veckan. Så tänker nog många men inte jag idag. För idag är sista dan som jag kan plugga till tentan som är imorgon och börjar klockan 8 på morgonen. Kommer aldrig klara det, kommer inte gå men det räknar jag inte med heller. Tar det mest som en test, men kolla vilken tid det börjar klockan 8 på en lördag. Helt sjukt! Jag kommer inte orka mig upp måste ju åka hemmifrån runt 7, jippi, på en lördag.

Imorse vakna jag och kolla lite på tv, på det här morgonprogrammet som går på kanal lokal och där var en känd kvinnlig fotbollsspelare med. Inte vem som helst heller, Lotta Schelin, var med i studio och jag tycker hon är så underbar, så naturlig! Så det var ett mycket bra program att vakna till.

Idag blir det att ladda inför kvällens träning och plugga lite, vad ska ni hitta på?

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test