Första förlusten

Idag gick jag en hård match i monopol mot min kära mor och då kom första förslusten någonsin för mig, väldigt tungt! Helt otroligt, jag har tagit typ alla som jag spelat mot men denna gång gick det inte vägen riktigt. En tung förlust som kommer sitta i ett bra tag.

Imorse var jag också lite nyttig också och gick en promenade med min mor till hageby centrum fram och tillbaka, hatar att inte träna, men vågar inte köra igång för tidigt! Ikväll får man iallafall träffa träningsgruppen när jag ska iväg på möte med elitgruppen i LIU (Linköpings Universitet). Väldigt trevligt, får se vad Holgersson tar upp för roligt.

Ikväll ska jag även träffa Björn, min kusin och det var planerat att träffa Martina, har köpt en lite present åt henne, men får se hur det blir med det.

På tal om en sak, vad tycker ni om att England missar fotbolls-EM nästa år?

 
Vill tillbaka!              Saknar detta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt okej om dom missar det faktiskt!

2007-10-21 @ 16:37:18
URL: http://pleey.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha det är ju sååå roligt! =D

2007-10-21 @ 19:19:35
URL: http://maado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test