Utklassning

Matchen mellan Valencia och Rosenborg slutade med en ny skräll 0-2 till Rosenborg borta! Imponerande att se att de nordiska lagen kan slå de spanska och två gånger dessutom. Det måste nästan vara dom som min tränare prata om som kört en speciell typ av träning, och det med rutin bidrar nog till att man kan slå dessa topplag. Så mycket kan jag säga, blir jag fotbollstränare så ska kondition ha en stor del i träningen! Det ger resultat visar det ännu en gång.

I andra matchen som jag följde ikväll blev det utklassningssiffror hela 7-0 mot Besiktas, helt otroligt! Man visade verkligen att man ska vidare från gruppen och det hoppas jag också. Tror faktiskt dom klarar det för ikväll visa man verkligen att man vill, det är oerhört viktigt!

Hur tror ni att det går?

 

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test