Tillbaka!

Nu startar jag upp bloggen igen efter lite förändringar.....

Har ändra layouten lite och fått nya krafter att skriva igen. Om vi börjar med godisutmaningen så går det riktigt bra och jag börjar redan tappa suget efter godis. 5 dagar har gått och de tuffaste dagarna, fredag och lördag klara jag riktigt bra måste jag säga! Åt inte nått godis, imponerad av mig själv.....Jag ska verkligen klara detta!!

Sedan vill jag även vända mig till visa läsare som lämnar kommentarer att Nalle är inte längre med i bloggen han verkar inte vara intresserad(?) Har inte pratat med min kära kusin på att några dagar, har aldrig hänt förut.... Vet inte vad som är på väg att hända??

Good to be back!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test