Real Hanna Keiser 3....

Det är onsdag igen och det innebär att det är dags för ett avsnitt av Real-Hanna Keiser, kanske sista? Förra veckan berätta jag ju om hur Hanna gör när hon festar, dricker ofta för mycket. Jag presenterade Party-Hanna och veckan innan berättade jag om Nörd-Hanna, nu är den stor frågan vad blir det denna vecka?

Hanna tävlar för Enhörna och är väldigt seriös när det gäller träning måste jag säga även om hon festar rätt ofta men det hör livet till. Hon tränar nästan varje dag och det tycker jag är väldigt imponerande, hon går verkligen inför träning. Hon har höga mål inom idrottandet och ser alltid det positiva i allt. Även om hon kan vara lite nere så ser hon alltid det positiva i det mörka. Hennes målvetenhet är viktig i hennes träning och det driver henne genom livet, så därför är denna vecka.....

MÅLINRIKTADE-HANNA

Vi avslutar med en bild på Hanna Keiser!!

/M.Å

image108


Kommentarer
Postat av: linus

fortsätt med real hanna keiser!! :D

2007-11-07 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test