Lång dag igen!

Äntlingen hemma efter en lång och seg dag bestående av olika roliga och mindre roliga saker.

Började med att ha föreläsning i Linköping i Kalkylering och budgetering, och usch vad han pumpade på lärare, körde i 3 timmar med några små pauser. Totalt blev det anteckningar på 10 sidor som ska skrivas rent till på torsdag, måste göras!

Sedan bar det av hemåt för träningspass, eller innan jag åkte slängde jag i mig mat på ny rekordtid, 5 minuter på en portion lasagne, ta det ni! Träningspasset bestod av orienteringsbana och jag som löpare tänkte innan "shit, fy fan vad tråkigt!". Men jag tog tag i det och försökte läsa själv, vilket gick riktigt bra faktiskt, gjorde några bra vägval men sedan en rejäl miss, men sånt får man ta, Jag är löpare!!

Nu blir det lite god mat, som jag väntat efter en lång dag.....

Vad har ni gjort?

/M.Å

Ps. Behöver lite hjälp med morgondagens Real-Hanna Keiser, har du något tips som kan vara veckans sanning om henne, skicka då ett mejl till mig [email protected] .Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test