Godisutmaning?

Då har onsdagen passerat och jag har idag jobbat och varit duktig, blir bra med pengar till julklapparna. Jag har ju redan betalat resan till Lanzarote så nu är ju det klart och det känns ju oerhört skönt! Sedan bär det ju av till Slovakien 14 december vilket ska bli väldigt kul, kanske inte för att festa denna gång utan målet är inställt på shopping, shopping och åter shopping! Så det är inget festande denna gång, tur att man har föräldrarna med sig faktiskt. Ibland kan det vara skönt visserligen är man ju vuxen men ändå, en trevlig och mysig julresa bara.

Flytten
Får ofta frågan om när jag ska flytta och det är runt 25 som det rör sig utåt vikbolandet och nu börjar även huset ta en fin form måste jag säga. Men vilket jobb som far-Åberg har lagt ner, så nu får väl mamma och jag köpa något riktigt fint till på söndag, för då är det ju farsdag. Hur firar ni farsdag? Vi samlas alltid hos morfar och fikar med släkten på mammas sida, som är ganska stor.
Men 25 November kan man säga som datum till flytten, så då vet ni!

Godisutmaningen
En vecka har gått och jag har inte ätit nått godis på hela vecka, är ni inte imponerade?! Hur mycket vågar ni satsa på att jag inte klarar det? För nu är jag verkligen på g och då är det svårt att stoppa mig! Någon som vill utmana mig? Kanske Hanna...?

Nu är det snart natt vilket innebär sömn, ska bli oerhört skönt men först ska jag blogga lite om kvällens matcher strax.

/M.Å

image109
far-Åberg har jag fångat på bild....


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

haha! jag är på!

2007-11-07 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test