Fredag igen!

Räknar ner tiden till flytten, så skulle man kanske börja skriva idag, men inte idag. Utan 30 november kommer att istället handla om mycket roligare saker än så!

Idag är det då äntlingen dags för landslagsträff, jag är ju inte med i gruppen men tränar ändå med dem vilket jag ser framemot oerhört mycket! Gäller att vara i bra form, jag laddar med en pizza och tre glas mjölk. Får se om det håller, sedan går resten på vilja! Hoppas det funkar och sen har jag ju något oerhört trevligt att se framemot senare på kvällen!

Dags för julfest på målerifirman och det kan ju inte bli så mycket roligare en fredag kväll, eller? Jo, faktiskt så hade jag nog föredragit att vara hemma och se på film! Nej, usch nej, nu var jag väl rolig, kommer bli en mycket trevlig kväll med min far och hans vänner. Var nere och kollade igår på lokalen där vi ska vara och fy fan vad dricka som fanns där, blir nog en minnes värd kväll!
Det jobbiga är att vi har stränga order hemifrån att vara hemma vid elva, kan bli tufft! Men ikväll är det jag som är chafför så det kan bli verklighet att vi sover vid tolv, vad tror ni? Vad ska ni hitta på ikväll?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test