Ett fotoalbum klart

Nu har jag gjort klart ett fotoalbum till Björn från Slovakien. Det blev riktigt bra faktiskt men tog rätt mycket tid! Satt i typ 2 timmar och jobba med det men nu är det klart.....

Kom nyss hem från morfar där vi firade farsdag med släkten. Morfar hade planerat hela veckan inför kalaset och det blev ju riktigt bra till slut. Samma som varje år tidigare, med några förändringar. Det roliga var att visa alla att jag lärt mig dricka kaffe, alla blev chockade! Alltid så kul att lära sig nya saker.....

Nu är det snart dags för Andra avenyn också, som jag längtar, jippi!!! Någon mer som följer det?

/M.Å

Kommentarer
Postat av: Beata

ja , det är super bra ju :)

2007-11-27 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test