Det har vart en lång dag...

Tyvärr har jag inte hunnit skriva något idag så jag skriver lite nu. Dagen har bara rusat förbi men vad jag har gjort är mycket.

Dagen böjade med att jag gick upp 06:00 för att jobba fram till 16:00, vilket gick riktigt bra. Faktiskt riktigt skönt att jobba tänk om man fick den inspirationen till studierna också, kan inte nån hjälpa mig?! Jag behöver motivation till studierna, har blivit så lat måste skärpa mig!

Sedan så blev det att slappa lite efter jobbet och ladda inför träningen, vilket idag bestod av intervaller igen, 3 pass nu på 2 dagar och det är 2 pass imorgon också. Sen är det vila på lördag, jippi!!

Har tänkt väldigt mycket på en sak idag, jag borde minska min godiskonsumtion och har då beslutat en sak.....

Jag ska från och med idag (1 november) klara mig utan godis i 1 månad (t.o.m 1 december). Tror ni jag lyckas?

Avslutar med en bild på det goda, godis!!

//M.Å





image90

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

haha, nej :)

2007-11-02 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test