Det går bra nu!

Allt bara rullar på i livet som en dans! Äntlingen, nu gäller det bara att skapa sig en bra tillvaro ute på landet och hitta harmonin. För att sedan få kraft att söka in till universitet hösten 2008 då jag tar starten för att läsa det jag ska läsa, först att avsluta företagsekonomin. Som jag måste ha underskattat det är verkligen jätte svårt. Vilken skillnad mot gymnasiet måste jag säga......

Tisdagen vecka 48 är historia och tiden bara rullar på, eller fel ord! Springer på, tiden bara försvinner var tar den vägen?! Och i helgen går sista flyttlasten från Rambodal ut till Vikbolandet, närmare sagt Helgetorp så blir min nya adrss. Ser framemot det!

Det går bra nu!

/ M.Å 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test