"Där idéer blir idéer"

Nu är det snart dags för träning, sitter och laddar. Är påväg att falla in i sömn, men man får hoppas att man piggnar till lite på träningen, vilket man lär göra. Idag är det då dags för lite gymträning bestående av rockgympa, men får se om jag kör det beror på mitt lår. Känns det som igår blir det inget utav det.

Läst en väldigt upprörande artikel nyss på Nt.se, hallen riskerar att försenas med ett år, läs själva:
http://www.nt.se/sport/artikel.aspx?articleid=2285363

Varför blir det alltid så i vår kommun?! Det är ju inte första gången något sånt här händer i Norrköping, jag tror personligen att det inte kommer bli någon hall till nästa år som är målet. Förstår inte hur politikerna i denna kommun fungerar, det räcker med att vända sig mot Linköping där allt sker som de har som mål. De har en friidrottshall klar, en fin ishall etc. You name it!

Jag gillar Linköpings slogan "Där idéer blir verklighet". Dom lever ju verkligen upp till det också! Norrköping skulle ju kunna ha "Där idéer blir idéer" som slogan.
Eller vad säger ni?

/M.Å

Kommentarer
Postat av: Victoria

Om man ser till den här frågan är Norrköping ett skämt.

2008-01-04 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test