Söderköping låg mörkt i vinterkvällen

Hemma från Söderköping där jag träffade Richard Nyman som är hemma på besök från London. Och det var oerhört kul att träffa honom igen, han hade utvecklats kan man säga!! :D:D

Så vill jag också vara komma ut och se mig om i världen istället får jag se Vikbolandet. Det duger det också, haha. Verkligen, så vi bestämde att jag så snart som möjligt ska ta en tripp till London för ett besök hos Nyman. Ska in och kika nu direkt. Sedan planerar jag också en europaresa i sommar med att tävla internationellt ger en mängd erfarenheter.

Nästa stora höjdpunkt är ju som sagt nyårsafton och det lutar åt att det blir Linköping, har bara lite att fixa inför det. Kommer bli en rolig och minnesvärd kväll!!!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test