Sitter hemma hos Björn och Lina

Sitter just nu hemma hos Björn och Lina. Spelar lite Wii, riktigt kul men vi måste bara lära hos hur man spelar det, sen blir det ännu roligare!

Kul att man får testa lite olika spelkonsoler, PS2 hemma och nu Wii här. Men jag måste säga att jag längtar efter att NHL 08 kommer för jag älskar verkligen såna spel! Jippi, helgen är ju fullbokad med det då, plus att jag måste träna på singstar till nyåret och middan hos Mikaela på söndag, så man äger dom andra!

Hade en väldigt rolig kväll igår med Nyman, han hade utvecklats oerhört till det bättre! Ska boka resa till London så snart som möjligt för att hälsa på honom ha en trevlig helg.....

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test